Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Bobby en Jeanine - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Bobby en Jeanine - WaarBenJij.nu

Schiphol

Door: Jeanine en Bobby

Blijf op de hoogte en volg Bobby en Jeanine

05 Februari 2013 | Nederland, Schiphol

Goedemorgen allemaal,

Wij zitten om 4:55 lekker met ons brakke hoofd op Schiphol. Het is wel lekker rustig. We zijn net uitgezwaaid door iedereen, was echt heel gezellig.(NOT). Sandra nog bedankt voor het wegbrengen!!!
Het begon gisteren al goed, mijn volledig ingepakte koffer is kapot gegaan. Omdat ik er met mijn hele gewicht op moest duwen om hem dicht te krijgen en toen scheurde de rits kapot... Ik heb nu de koffer van Sandra, alweer bedankt

• 05 Februari 2013 - 06:52

Swart:

Jullie gaan weg en de regen komt! Kunnen jullie mooi weer mee terug nemen? Groetjes vanuit dit "mooie" land.

• 05 Februari 2013 - 07:57

Jesse:

Ik heb je helaas niet meer kunnen spreken maar wil je bij deze een hele goede reis wensen! Geniet er dubbel van, want voordat je het weet ben je alweer in NL
    Genietse!

• 05 Februari 2013 - 09:33

Jacky:

Owww shit dat je koffer stuk ging maar jou vedergewicht erop scheurt de rits gelukkig gebeurde het nu en heb je Sandra haar koffer konden er nu meer schoenen in???:))......Geniet van jullie vakantie en maak er te gekke maanden van Liefs Jacky ....ik ga jullie op de voet volgen heb al als favoriet geinstaleerd dus appeltje eitje nu....xxxxx

• 05 Februari 2013 - 09:46

Lisa:

Heel veel plezier!! Geniet er lekker van ;)
    Liefs, Lisa

• 05 Februari 2013 - 10:53

Bob:

In gedachten heb ik jullie uitgezwaaid, goede reis en geniet ervan

• 05 Februari 2013 - 10:55

Sandra:

Hoop dat jullie een goede vlucht hebben. Aan de ruimte zal het niet leggen

• 05 Februari 2013 - 11:02

Sandra:

Geniet van jullie reis. ❤xxxx

• 05 Februari 2013 - 16:07

Oma:

Veel plezier, en meer geluk als Max had. Hartelijke groeten van oma.

• 05 Februari 2013 - 17:03

Nijmegen:

Heel veel plezier, en zal af en toe een bezoekje brengen op deze site om te kijken hoe het jullie daar vergaat

• 05 Februari 2013 - 18:47

Henk:

Heel goede reis toegewenst !

• 08 Februari 2013 - 16:28

John: